Membres

vendredi 15 janvier 2010

Sweet sketch wednesday # 32 & Charisma Cardz #2

Bonjour,
ayant plusieurs amies enceintes, me voilà à la recherche d'idées pour faire des cartes pour l'arrivée de ces petits bambins.
Alors voici la première. J'ai utilisé le fabuleux sketch de Sweet sketch wednesday.
J'ai choisi une association de couleurs que je fais peu, c'est dommage d'ailleurs quand je vois le résultat! J'ai bien fait d'acheter ces fameux "value pack" de Doodlebug, celui-ci va m'obliger à choisir des couleurs vers lesquelles je ne me serais pas forcément tournée. C'est le même pack que Nathalie a utilisé hier d'ailleurs.
Alors comme tout est nouveau, que c'est la première fois que j'utilise les papiers, le tampon, je participe également au challenge de Charisma Cardz, dont le thème est "tout est nouveau".

Recette :
Cardstock : Bazzill
Papiers : Doodlebug
Tampon : Magnolia
Embellissements : Nestabilitie dies ronds et passe ruban, perforatrice bordure Martha Stewart, ruban, message fait à l'ordinateur, fleurs, spacer, attache parisienne pailletée.
Merci de votre visite.

15 commentaires:

  1. Ohhh, I love the lime green and orange together. Your iamge is as sweet as can be! Good to have you join us again this week at SSW.

    RépondreSupprimer
  2. Your colors are so fun . Love that sweet omage and added detail. Thanks for joing us again this week @ SSW!!!

    RépondreSupprimer
  3. What a cute Tilda, I love your papers too. Lovely colors!

    RépondreSupprimer
  4. I love this! Your card is so pretty - I love the palette you chose and your Tilda is colored beautifully. Tres jolie! Thanks for joining us at SSW.

    RépondreSupprimer
  5. Incredibly pretty card Celine, the bright zingy colours are perfect and Tilda is soooo cute! Thanks for joining us at SSW tihs week :) Donna x

    RépondreSupprimer
  6. Just adorable! Thank you for joining us at SSW!

    Peace & Luv,
    Jeannie

    RépondreSupprimer
  7. Beautiful!

    Thank you for joining us at Charisma this week - good luck!

    Hugs
    Leanne
    xx

    RépondreSupprimer
  8. Great card. Thanks for joining us at Charisma Cardz.

    RépondreSupprimer
  9. Your choice of colors is wonderful and your coloring of Tilda is fabby! Thanks for joining @ SSW.
    Kym

    RépondreSupprimer
  10. Your card is so sweet! Love the little girl and the pretty soft colors you used! Beautiful work, thanks for joining us at SSW!

    RépondreSupprimer
  11. Such a pretty card, what gorgeous colours and a lovely image. Love the layout too
    Thank you for joining us at Charisma Cardz
    love tasha xx

    RépondreSupprimer
  12. Cute Tilda card. Love the bright orange and green. Very eye catching! Thanks for playing again at SSW!

    RépondreSupprimer
  13. Tres adorable! Thanks so much for playing along with the Sweet Sketch Wednesday challenge!

    RépondreSupprimer
  14. Darling card!! Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!!

    Sheri

    RépondreSupprimer
  15. Elle est tellement cute!!! J'aime tes couleurs aussi et le papier!!!

    RépondreSupprimer

Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un petit mot, cela nous fait toujours plaisir de vous lire ;)
Céline et Nathalie